Det är så logiskt.

Det är så logiskt, alla fattar utom du.

Nellie, Sandra och Denise har turen att få åka härifrån. Men inte jag, aldrig någonsin. Jag kommer väl alltid sitta här och inte ha någonting att göra.. Det är inte det att jag vill just härifrån, för jag har ingenting emot det här stället. Saken är den att jag vill göra någonting, för när jag sitter här så tänker jag bara, jag får mig själv att må dåligt..

Idag börjar kultur kalaset, säkert kul.. Vad fan kan man göra där? Gå runt och se ful ut, nej då kan jag lika väl sitta hemma och se ful ut. Fan vad jag känner mig negativ just nu, inte bra.. Jag vill bara ut och gå, men vädret är inte på min sida idag.. Fick precis ett erbjudande att göra någonting, låter lockande, ska hem till en kompis och supa mig full. Allvarligt talat, vad har jag för liv? Eller rättare sagt, hur fan lever jag mitt liv? Gud vad tråkigt..

..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0