Ett rubriklöst kapitel.

Har inte skrivit på ett tag nu, min dator har varit sönder.. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte ens saknat min dator, eller dom senaste dagarna har jag väl det men inte innan.. Det är nu när allt är värdelöst igen som jag har saknat den.. Jag vet inte ens vad jag ska skriva.. Men jag har lovat Nellie att hon ska få läsa något innan hon går och lägger sig.
Imon åker Nellie och Sandra till tyskland.. Jag som vanligt stannar kvar i denna skit hålan..

Jag vill också åka iväg, långt bort.. Bara göra något annat för en gångs skull..

Jag har ingen lust att skriva ett meter långt inlägg idag, men kanske har jag den lusten inatt. Får ju alltid hoppas.

..Zindoria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas också, med hela mitt hjärta.

2008-08-12 @ 00:41:48
Postat av: Anonym

/NELPER

2008-08-12 @ 00:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0