En natt utan framgång.

Nu är det natt, nu är det mörkt. Och det enda jag ser när jag kollar ut genom fönstret är min egna spegelbild. Utanför är det helt svart. Sitter här och tänker på allt mellan himmel och jord, fast jag blir förvirrad när jag tänker på så mycket samtidigt..

Sitter här och lyssnar på musik, har inget bättre för mig.. Inga roliga är inne på msn.. Funderar på att ta min god natt cigg och sedan sova.. Börjar bli lite trött faktiskt..

Idag har jag ingen lust att dela med mig av mina tankar faktiskt, vet inte riktigt varför men känner inte för det.. Förmodligen för att jag inte kan sortera dom ens i huvudet, så hur skall jag kunna sortera dom i skrift?

..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0