Enough is enough.

Jag fick ditt sms förut men visste inte vad jag skulle svara. Fan vad allt känns skit nu, vi glider ifrån varandra och det är inget vi behöver ljuga om. Men det är något som jag helst inte vill tänka på.

Ja menar visst, jag har andra vänner. Jag kan ha roligt utan dig, jag kan vara utan dig en dag, ibland flera dagar. Jag är liksom inte besatt. Men när jag samtidigt vet att vi glider isär så är det skit att göra någonting.
Som du själv sa så finns det inget föralltid. Men samtidigt som vi båda vet det, så vet vi båda att vi glider isär, men ändå gör vi ingenting åt det. Och eftersom det inte finns ett föralltid, varför tar vi inte vara på den tiden vi har?

Det känns som vi medvetet hittar på anledningar för att våran vänskap ska ta slut. Varför? Vad är det vi saknar? Vad är det vi vill ha som vi inte får av varandra? Någonting måste det ju vara eftersom vi inte verkar nöjda.

Och visst, jag har inte tagit initiativet till att vi ska träffas heller, men jag har inte orkat. Ska jag vara ärlig har det känts som det inte finns någon mening. Jag har låtit dig vara ifred. Jag har väl smsat lite då och då, men inte lika ofta som innan.

Du har alltid varit min bästa vän, och jag hoppas att jag alltid har varit din. Jag förstår bara inte varför vi inte tar tag i det här. Det går för långt om vi inte gör någonting nu. Om vi fortsätter såhär så kommer våran vänskap gå åt helvete.

Du är ingen sån vän som man kan umgås med ett tag och sedan bara lämna. För när jag ser på dig, då ser jag min bästa vän. Jag känner att det verkligen är du&jag. Att det är vi två mot världen. Så vad fan håller vi på med?

Vi umgås knappt längre. Vi umgås typ en dag på helgen. På vardagarna ligger vi hemma. Vanligvis var vi hos varandra på vardagarna, nu snackar vi knappt. Det här är en sjuk situation som vi måste ta oss ur innan det går alldeles för långt.
Nog pratat om det nu..


Var förresten hos läkaren i dag på återbesök. Hon sa att alla prover ser bra ut, förutom att man ser att jag äter dåligt. Men allt annat var bra, och jag ska fortsätta ta medicinen och återkomma någon gång i januari.
Så min mage mår äntligen bättre, jippii.

Magnus var här förut. Han hade med sig chips till mig! Och han hade med sig madagascar 2. Jag har redan sett den men den var värd att se igen eftersom det var med honom. Han hade även med sig cola som han sa att jag skulle få, men han tog med sig den hem igen :(
Det är kul och mysigt att umgås med magnus mycket igen. Vi har skoj tillsammans och det känns skönt att bara slappa tillsammans med honom och någon film.
Det är också ett plus när man vet att han åkt hela vägen från kungälv hem till mig för att få träffa mig, även om det bara är i två timmar. Så tack Magnus för att du finns hos mig så mycket nu för tiden. <3

..Zindoria

Kommentarer
Postat av: Totoro

Så lite så älsklingen , nej du behöver verkligen inte köpa nån julklapp till mig .. hehehe jul är väl inget speciellt . Vill hellre ha en fin födelsedags present .. LOve

2008-12-14 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0