Min älskade kattunge Melker.

Igår gick det inte att logga in på bloggen och det var enormt störande, jag försökte logga in i ca en timme. Igår hade jag hur mkt som helst att skriva om, jag visste precis vad jag skulle skriva och visste att det skulle bli ett toppen inlägg. Men nu har jag glömt det jag skulle skriva igår! Så fruktansvärt typiskt!

Förresten så kom Nellie hit igår med födelsedags pizza och bästis halsband. Födelsedags pizzan var jätte god och jätte söt. Det stod Grattis och ett hjärta under som var skrivet med sås. Och den satt perfekt, för jag var jätte hungrig!

Nu har jag mailat min lärare och min vårdnadshavare ang Thailand resan, hoppas hoppas det blir av! Längtar redan och vet att det kommer bli sjukt kul!

I januari skall många åka till Hemsedal, men jag har inte råd med det så jag stannar hemma. Tror att Sandra ska stanna hemma också så jag ska förhoppningsvis leka med henne! <3

Denna helgen ska vi fira min födelsedag är det tänkt, hoppas det blir roligt. Och om någon har ett playstation och singstar eller något så ta gärna med det! Alltid roligt med karaoke!

Nu skall jag sova, men för att alla ska bli glada när ni ser min blogg så lägger jag ut en bild på min älskade Melker.


Han är fruktansvärt söt.
Klicka för förstoring.

..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0