Slut på det roliga.

Denna helgen som varit har jag haft skoj som fan. I fredags var jag med Sandra på en fest i backa. Träffa massa trevliga människor. Det är alltid kul att träffa nytt folk. Och det var skönt att komma ifrån torslanda en stund. Så vi söp och hade trevligt. Lyssnade på gamla låtar och skratta hela kvällen. Så tack för en trevlig kväll Sandra!

I lördags var jag hos Henrik Friberg en stund för att äta lite god mat och umgås med folk innan han åker till alingsås. Det var också väldigt trevlig. Vid tio tiden kom Marcus, Magnus, Leios och Sandra och hämtade mig. Vi åkte hem till Marcus och drack öl och tjötade. Jag och Magnus tog sista natt bussen hem.

Idag har Magnus hjälpt mig att plugga och som tur var så blev arbetet färdigt! Känns jätte bra att ha lämnat in det nu.
I morgon börjar jag skolan igen, nu har jag varit hemma i 5 veckor så det känns rätt sjukt att åka tillbaka dit. Men men, det är ju jullov om en vecka så jag ska inte klaga.

Det är rätt störande att Andra Avenyn avsnitten inte har lagt ut på svt:s hemsida ännu. Jag tänkte att det var ett bra avslut på den tiden jag har varit hemma att få kolla på det men icke sa nicke. Det finns inte. Skumt..

Nu orkar jag inte skriva mer, är inte trött så kan inte sova heller. Fan då, jag som tänkte jag skulle lägga mig tidigt idag.
Jaja, godnatt dåra.

..Zindoria

Kommentarer
Postat av: Totoro

älskling , förra veckans andra avenyn va säsongen sista :( jag blev helt knäckt igår när jag såg de i min mejl :( Men Hamza ska komma tillbaka till våren :D

2008-12-15 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0