Sweet Seventeen.

Nu är jag 17 år!!

Gårdagen var rolig som fan. Den började med att jag var hemma och gjorde mig i ordning och väntade på Sandra. När Sandra kom så åkte vi till torget för att träffa Mikka som skulle fixa öl. Vi satt hos Robban några timmar och började dricka medan vi väntade. Sen åkte vi till Malin för hon hade fest. Det var mycket folk där, roliga människor och bra musik. Jag och Sandra var redan lulliga när vi kom dit så vi hade as kul och vi söp på som fan. Alla var jätte trevliga och till slut slog klockan tolv, då skulle alla sjunga för mig och bjuda på öl som present. Sen var det många som smsade och ringde för att gratulera mig så jag blev sittandes med telefonen ett tag. Vid ca 2 så skulle alla dra ifrån Malin och då åkte vi till Magnus för att efterfesta. Där satt några till ca 6 innan Magnus fick nog. Sen åkte alla hem och Magnus lagade kvällsmat till mig innan vi gick och la oss. Så kvällen/natten var riktigt lyckad, längesen jag hade så roligt. Tack Sandra för en underbar kväll <3.

Nu sitter jag i min säng, väntar på att en film ska bli klar, den heter Barnhemmet. Den skall tydligen vara bra. Idag har jag snott med mig Melker in på mitt rum så för tillfället ligger han och sover bredvid mig. Men jag ska väcka han sen så vi kan kolla film tillsammans.

Nu orkar jag inte skriva mer, så godnatt allesammans!

..Zindoria

Kommentarer
Postat av: fakkah

ja de va skitkul i lördags! :)<3

2008-12-01 @ 23:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0