Vem vare som kasta!?

Dra åt helvete jävla känslor, dra åt helvete allting. Jag klarar inte mer, ja orkar inte sitta här och tycka synd om mig själv.

Har märkt att vissa idioter som man trodde var ens vänner inte går att lita på. Folk stjäl, folk ljuger. Jag är trött på att man får för sig att man kan lita på en viss person och sen visar det sig att man hade helt fel. Men som tur är fanns det bara en anledning till att vi ens blev vänner från början, och den anledningen är inte stark nog för att jag ska deppa för sånt här. Jag ser det inte ens som någon förlust att förlora er två. Jag skiter i vad du stal, jag skiter i vad ni ljög om.. Men en sak ska ni båda veta, ingen stjäl av min vän och ingen ljuger för mina vänner.

Idag har jag sovit till ca kl 15. Då kom Nellie hem till mig och vi satt hos mig en stund. Till slut tog vi oss i kragen och åkte till maxi för att handla massa gott gott. Efter vi handlat så åkte vi hem till mig igen. När vi kom hem så satt björn i soffan och hade med presenter till mig. Jag fick två lotter, men ingen vinst på dom. Jag fick ett grattis kort och så fick jag ett halsband och ett armband. Blev väldigt glad. Jag och Nellie kollade på Låt den rätte komma in, haha den var värdelös. Och sen kollade vi på Barnhemmet men vi hann inte se klart så vi ska se resten imon. Sen har jag bara suttit här. Det var nu en halvtimme sedan Nellie åkte och jag saknar henne redan. Så jävla tomt utan henne.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. Får försöka ha tråkigt så jag blir trött. För ju tidigare jag vaknar imon, ju bättre. Nellie slutar iaf vid ett och efter det ska hon hem till mig.

Nu ska jag inte skriva mer, så godnatt på dig Nellie älskling.

..Zindoria

ps. Nellie tänker så det knakar nu för hon ska komma på rubriken till detta inlägget.
Och en sak till, jag frågade nyss nellie om hon vill bli ihop med mig, och hon sa ja :)
Nu kom Nellie på rubrik <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0