Ett avsked.

Det finns så mycket som jag skulle vilja skriva just nu, men orden räcker inte till. Jag har tänkt på en sak, ett tag nu och jag tror att jag har kommit fram till ett beslut. Det beslutet kommer göra ont, men sedan kommer det kännas bättre. Jag hoppas det iallafall. För nu är jag självisk, precis som du sa Xespandia, du sa att jag måste vara självisk ibland. Och nu har jag gjort det, det känns inte något vidare bra för tillfället men förhoppningsvis känns det bättre sen. Men jag kommer behöva stöd, speciellt från Qwindra som gått igenom samma sak. Och jag visste att det här skulle hända, nu ska han visa upp mig för hela världen och vara den underbaraste människan som finns, men jag har lärt mig nu att det blir inte bättre ändå. Man ska inte ändra en person, utan man ska låta den personen hitta någon som accepterar den som den är. Och jag gör inte det, jag accepterar inte det du gjort mot mig. Detta har hänt en gång innan och då gav du mig en hel del löften, men så fort jag tog tillbaka dig så gällde tydligen inte dom löftena längre. Jag är så trött på att bli sårad om och om igen. Jag vet att jag kan få något bättre, någon som verkligen uppskattar mig för den jag är. Och speciellt någon som inte skulle såra mig. Jag kommer aldrig någonsin glömma dig eller det vi har haft, men låt oss istället göra det till ett fint minne? Om du fortsätter såhär så kommer vi bara blicka tillbaka och tycka att det vi hade var skit. Det var inte bara skit, det fanns massa som va fint också, men inte tillräckligt mycket för att få mig att stanna.

Nu orkar jag inte skriva mer, är tom på ord. Min hjärna gör ont och jag vill bara sova bort dom närmaste månaderna så att det inte svider så mycket i hjärtat.

Godnatt ..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0