Ett stort svek.

Idag sårade du mig, fruktansvärt mycket. Du vet att jag bryr mig om andra människor, och jag skyddar alltid den svagaste. Idag var det han som var den svagaste och jag skyddade han på alla sätt jag kunde.. Men till slut sa du något, som sårade mig så väldigt mycket. Jag trodde inte ens att dom orden kunde komma ur din mun, men det gjorde dom. Jag trodde inte att du kunde sjunka så lågt Andreas.

Jag är så glad, att Sandra och Kalle gick efter mig, det värmde verkligen i mitt hjärna. Ni bryr er verkligen. Sandra du är min bästa vän, du och Nellie. Och Kalle, du är guld värd. Ni anar inte hur mycket ni betyder för mig. Och imon ska jag fira midsommar tillsammans med er, mina älsklingar.
Men nu skall jag gå och lägga mig, är helt slut. Natti natti.

..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0