Ett halv segt LAN.

Nu har jag suttit ett tag och pillat på designen. Har nämligen inte haft något annat för mig. Men den blev bra. Det enda jag inte riktigt förstår hur man fixar är att lägga in en egen header, och att ändra typsnitt på under rubrikerna i menyn. Men nu är den ungefär så som jag vill ha den, kanske lite mer fin slipning bara.. Sandra sitter fortfarande och pillar på sin bild.. Leios har gått hem så nu är det bara vi tjejer kvar. Tant Aspenberg ligger i sängen med Holly och kollar på film, Irene Huss tror jag den heter. Förut när vi va ute och rökte så åt Holly en snigel, och det klistrade sig som lim och tant Aspenberg får inte bort det. Hon fick klippa bort lite päls vid hakan, för det hade aldrig försvunnit annars säger hon, men jag tycker att det borde finnas något sätt man tar bort det på, för det är ju knappast den första hunden som har ätit en snigel.

Klockan är nu halv 7 på morgonen. Jag är lite trött men inte såpass så att jag skulle behöva gå och lägga mig iallafall.. Jag sitter ju här med mina hi tech hörlurar och lyssnar på bra musik, och vem vill sova då? Och så sitter jag ju här med Sandra och Nellie så jag kan inte bara gå och lägga mig. Men det hade varit ännu roligare om man hade haft något spel som sagt, men jag får väl helt enkelt börja lana super maria world igen..

Min mage säger ifrån hela tiden.. Jag har så ont i den, jag tror att det är stress och nervositet. Jag skulle behöva komma bort, åka någonstans där jag kan varva ner lite och bara njuta av livet.. Det hade verkligen varit underbart och det hade verkligen varit någon som jag skulle behövt. Bara åka iväg med någon mysig person, någon som kan göra mig lugn. Och det finns inte många som kan göra mig lugn men jag vet två som kan det.. Och jag uppskattar det verkligen. Nu skall jag in på youtube och kolla lite.

..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0