L4N @ Hans3n.

Sitter här mellan Sandra och Nellie nu. Datorerna har vi på ett bord bredvid Sandras kök. Idag har inte hänt så speciellt mycket. Vaknade vid två tiden av att Maria väckte mig. Så tog jag en runda i lägenheten med dammsugaren, sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig lite fräschare. Sen fick jag sms av Kalle att han var utanför. Jag satt och spelade Lc när han kom in i mitt rum, så jag slutade spela och gjorde honom sällskap. Sen kom Nellie hem till mig, vi plattade håret och sminkade oss. Efter en liten stund så åkte jag, Nellie, Alex, Kalle och Charlie till maxi. Alex skulle köpa cigg till oss, och jag och Nellie behövde även fylla på Lan förrådet. Sen åkte vi hem till Denise för att hämta min älskade helmut som jag hade glömt där. Efter det åkte vi hem till mig igen och lämnade Kalles påse med bullar och räkslaffs, usch. Och så hämtade vi även min dator. Sen tog vi en sväng hem till Nellie för att hämta hennes dator också! Det var väldigt vingligt att köra med så mycket saker på moppen men det gick! Sen när vi kom hem till Sandra så skulle vi koppla in datorerna, hennes snälla far hjälpte oss. Men internet ville tydligen inte fungera, så jag fick ringa Linnéa och fråga om jag fick låna hennes 3 bredband vilket jag kunde. Linnéa är med andra ord dagens hjälte! Så vi åkte hem till Linnéa för att möta henne, det slutade med att vi fick sitta på tråkiga Zenith och vänta på bättre tider. Linnéa satte på en låt på sin mobil, och tro mig, jag har aldrig hört en sämre låt innan. Och sen började Linnéa skrika, sen skrek alla, för det satt en enorm spindel på väggen! Läskigt.. Sen åkte Linnéa iväg, så vi for hem till Sandra igen för att börja lana.

När vi kom hit satte vi oss vid datorerna. Men efter ett tag stängdes servern ner, förmodligen för uppdatering eller något. Så vi lagade mat. Pommes och hamburgare, riktigt gott. Sen gick vi ut och tog en cigg och efter det har vi suttit här och inte gjort någonting. Har egentligen inte så mycket att skriva, livet flyter på som vanligt och jag har lärt mig en sak. Vad som än händer eller vilka val jag än gör, så kommer jag alltid ha mina två underbara vänner Sandra och Nellie vid min sida som stöttar mig, ni ska veta att ni är värda guld i mina ögon. Jag älskar er.

En värd låt att lyssna på www.youtube.com är Nellie The Elephant
Den är grym!! Nu skall jag inte skriva mer för stunden, men kommer antagligen bli mer skrivande senare i natt!

..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0