L4N M3D GR4BBZ3N!!!!111

Kul att min dator fick virus förut, not. Men jag fixade det så nu är det borta! Tur var väl det.
Har även försökt installera Last Chaos men min dator verkar vara imun mot det spelet. För det vill verkligen inte fungera. Och min dator har laggat tusen gånger ikväll/i natt. Mycket jobbigt. Men nu har jag inte uppe så många saker samtidigt så det är ganska lugnt nu. Och sen är det bara jag som sitter på detta nätverket just nu, för dom andra kollar film/tv.

Förut kom Kalle hit. Han gjort oss sällskap när vi var ute och rökte. Men sen gick dom andra in och då stannade jag och Kalle kvar där ute lite och snackade, sen gick han hem. Men som tur var hade det slutat regna. Senare kom Leios hit, han skickade sms att han var utanför så då gick vi ut och rökte igen. Sen när vi gick in så joinade han oss. Nu sitter han i sängen och kollar tv men Nollie. Sandra sitter bredvid mig och fixar någon bild i think. Jag och Sandra har suttit och kollat på en hel del gamla bilder och man får en del skratt av det. Haha, vi har gjort mycket roligt tillsammans du och jag!

Nu har jag typ ingenting mer att göra på datorn känns det som, det är segt som fan. Är rätt så röksugen men dom andra är tydligen inte det, och jag har ingen lust att gå ner själv. Så jag får väl helt enkelt sitta här med mina abstinens syndrom och vänta på dom andra! Jag är inte ens trött än, tror inte att jag kommer gå och lägga mig alls faktiskt, eller det känns inte så just nu iallafall.

Du behöver inte skriva att jag inte skall läsa, och du behöver inte varna mig. För du vet att jag läser ändå, för du vet att jag är nyfiken. Och jag vet att du skriver det endast för att jag ska läsa. En del saker du skriver tycker jag är riktigt patetiska faktiskt! Jag tycker att du ska sluta älta allting, för du kommer bara må sämre och sämre om du ska hålla på så. Du får åka ut och hitta på saker, inte bara sitta hemma vid datorn hela tiden. Gör något så att du tänker på något annat en stund. Det är mitt tips till dig för det är så jag gör och det hjälper faktiskt väldigt mycket.

Nu skiter jag i vad dom andra säger utan jag går ut och röker ändå. Får se om jag kan locka med mig lille Leios. För jag är överdrivet röksugen.

..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0