L4N.

Min dator har verkligen bråkat med mig under hela denna Lan perioden. Först virus, sen ville ingenting fungera och så laggar den så in i helvete. Och sen sa den att det var något fel med Lc så jag fick installera det hela två gånger. Men så blir det ju fel i spelet lite då och då. Fast nu skall jag sluta klaga så mycket. Det är faktiskt kul, men även helt totalt bindande, när min dator får några problem och jag kommer tillbaka till den riktiga världen så känns det som att jag inte ens vet vart jag är. Eller när Sandra frågar någonting mitt i spelet, så blir jag helt chockad. Men iallafall så har jag en jätte söt drake som pet.

Förut kom Leios hit och gjorde oss sällskap när vi skulle röka! Jag och Sandra var jätte hungriga så vi värmde hönö kaka i micron. Det var väldigt gott! Sen skulle vi lägga oss ned någon sekund. Men det slutade med att båda flög upp från sängen på grund av att vi lovat varandra att vi minst skulle vara vakna i 48 timmar. Så vi stack ner till undervåningen och tvättade bort smink och rökte, drack vatten och sedan borsta tänderna för att få tiden att gå fortare. Men en sak som var helt sjuk va att båge jag och Sandra var helt borta när vi låg i sängen, vi pratade med varandra men för mig tog det minst 10 minuter att uppfatta att hon ens hade sagt något. Och vi kollade i Linnéas stora födelsedags kort på väggen och såg ett namn som vi båda skrattade som fan åt. Det stod nämligen Beatrix! Kan man ens heta så? Sen skulle Sandra leka lasso med filten och råkade svinga iväg cola burkarna! Sen när Sandra hade rest sig upp för att inte somna så började Linnéa prata i sömnen. Helt sjukt, hon gjorde det igår med. Det är nästan lite läskigt för hon verkar väldigt arg och man märker inte till en början att hon faktiskt pratar i sömnen. Det var en hel del saker som fick mig och Sandra att skratta och just nu är jag så övertrött så att jag inte ens känner mig trött längre, men om jag hade lagt mig ner så hade jag nog somnat direkt.

..Zindoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0