En känsla av trötthet.

Fyfan vad jag är trött. Har sovit 8 timmar på två dygn. Låter inte så farligt men det är det! Sandra klarade våran utmaning om att vara vakna i 48 timmar. Hon var till och med vaken i 52 timmar tror jag. Jag klarade det inte, jag somnade när det bara hade gått 46 timmar! Så jag ska göra om det, jag ska klara det punkt slut. I morse vid 7 tiden så sa Sandra en väldigt rolig sak till mig, jag tror inte ens att hon va vid medvetandet när hon sa det. Hon sa nämligen att hon låg och fantiserade om att hon gjorde volter, hon sa att det var bra för då somnar man inte. Så frågade jag vart jag skulle göra volterna. Då svarade Sandra att jag skulle göra volter på molnen. Fan vad jag skrattade, det var mycket roligare än det låter eftersom situationen var så klockren. Gud vad du kan få mig att skratta ibland Sandra! Jag somnade tydligen sittandes samtidigt som jag satt och pratade med Linnéa vilket jag inte har något minne utav. Idag skulle det blicvit L4N @ NellieTheElephant, men fostermor tyckte att jag borde vila minst en natt från att lana.. Mycket tråkigt men hon kanske har rätt, det är nog bäst att jag vilar upp mig lite och får nya krafter till L4N @ 48hours. Alldeles nyss satt jag och spelade L c. Jag och Nellie hade party med någon snubbe. Men sen försvann Nellie för hennes internet fucka. Så jag var kvar själv med den snubben. Fast blev väldigt irriterad då han inte lät mig att vila så att mitt Mp skulle stiga. Nog pratat om dator spel.

Idag pratade vi, och jag hoppas det kändes bra för dig. Jag hoppas också att du inte går och tycker synd om dig själv, du har själv varit med och skapat situationen. Och att tycka synd om sig själv leder ingen vart. Så ha kul för fan! Umgås med dina vänner. Sitt inte och stirra ut i luften, för då tänker man ännu mer, och det är ju då du blir ledsen. Inte för att det vi pratade om gjorde så stor skillnad, men nu har jag sagt vart jag står iallafall, så jag hoppas du vet nu. Att jag har bestämt mig. Och du ska inte vara sur på mig för att jag är vän med Kalle. Du har ingenting med våran vänskap att göra. Och jag hoppas nu att du lärt dig att inte vara sån som du är mot andra tjejer. Då kommer du inte kunna behålla någon, så lär av dina misstag istället för att göra nya. Imon ville du prata igen, får se hur jag ska göra. Vet inte riktigt om jag orkar sitta och älta det hela tiden. Jag har massa andra planer så du ska inte tro att du är hela min värld. Och du sa en sak förut, du sa även innan att jag skulle bli sur. Och ja, det blev jag faktiskt. Man jämnför inte så! Du vet ingenting om det så då kan du även inte jämnföra dig med det.

Imorgon skall jag förhoppningsvis träffa lille Nellie och feta Sandra, mina absolut mest älskade vänner. Ingen aning riktigt vad vi ska göra, men jag känner att det återigen är en slapp dag imon, som det är alla dagar för mig! På fredag är det midsommar, då skall jag fira den ute med grannarna och dom vännerna som har lust att komma hit. Längtar, det kommer säkert bli jätte mysigt.

Mina katter joinar mig inatt. Ecco och hennes nya bebisar sover här inne så att dom inte ska bli störda av dom andra katterna. Problemet är bara att kattungar låter så jävla mycket så fort mamma katten rör lite på sig, så jag kommer väl få höra det inatt. Nu sitter jag med hörlurar på så jag hör inte så speciellt mycket. Förut kom Alex in hit och skulle fråga efter en cigg, men med tanke på att jag hade hörlurar så märkte jag inte att någon va här inne förän han ställde sig bredvid mig. Snacka om att jag blev rädd där! Men den grabben vet exakt hur man skrämmer mig rejält, problemet är bara att han utnyttjar det, fast det är kanske det som storebröder skall göra, vad vet jag.

Jag börjar bli trött nu, jag känner det i tungan, den domnar bort när jag blir för trött! Och röksugen är jag också, kraftigt. Hoppas någon snäll liten rackare kan köpa cigg till mig imorgon! Åh, när jag vänder mig om så ser jag min säng och den ser väldigt inbjudande ut. Funderar på att dejta kudden om några minuter. Jag skriver mer imorgon dag, kväll, natt..whatever.

..Zindoria

Och förresten, jag träffade Denise idag! Har inte träffat hennes sedan innan hon åkte till Karlstad. Jag kan inte lova dig när, eller hur, men jag kan lova dig att någon dag under denna sommaren ska vi sova vid mustadammen. Bara du och jag ensamma ute i naturen med alla söta myggor, åh så mysigt. Puss på dig raring.

Kommentarer
Postat av: Denise

Naw, söt du är. Och ja, vi skall tamigfan sova där i sommar. Fast du, jag, myggorna och ankorna förstås! :*

2008-06-17 @ 18:39:04
URL: http://xespandia.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0