Denise Westergård.

Det finns en person jag saknar grovt mycket just nu, jag har nog aldrig saknat en vän på det sättet. Fan, hoppas att det snart blir söndag! Då åker jag in och möter dig på centralen och följer dig hela vägen hem. Och klart vi måste göra en comeback från mustadammen, fast denna gången skall vi sova där, bara vi fixar något super billigt mygg nät. Tänk dig... du och jag en hel natt, prata och lyssna och bara ha det allmänt mysigt. Någon dag skall jag även bjuda dig på restaurang, det kom jag på förut, jag tycker att du är värd det! Söndag måste komma fort, men vafan det är bara fredag, eller lördag om jag ska vara korrekt. Söndag är hur långt bort som helst, men om jag gör tiden rolig så kommer tiden gå fortare sägs det.

Idag fyllde viktor år, eller igår kanske man skall säga eftersom klockan är över 12. Vi hade lite partaj hemma. Väldigt trevligt, var en hel del folk här och man kunde skratta och prata. Sen blev det ännu mysigare!

Jag tror inte att jag kan skriva så mycket mer, och förhoppningsvis så har jag inte en massa stavfel, för jag har druckit och det är inte lätt att koncentrera sig då. Imon har jag iallafall planer! Hoppas imon blir en mysig dag.

..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0