Bil krock med Sandra.

Idag vaknade jag runt tre tiden, fast hade gärna sovit lite längre men jag skulle träffa sandra så sovandet fick vänta. Jag och Sandra skulle åka till maxi. Vi köpte: Hårfärg, läppsyl, och tre paket kellogs K special. Sen satt vi utanför Maxi och snackade om massa saker, och det är så jävla gött att snacka med sandra. Sen åkte vi till Skrabbe för Kalle skulle köpa cigg till sandra. Efter det begav vi oss till pizza huset för att äta kebab tallrik, åh gud vad gott det var! Sen åkte vi hem till mig så sandra kunde färga mitt hår!!

Måste bara berätta den sjukaste saken. På väg till Maxi så krockade jag och Sandra med en bil, yeah! Fan vad jag blev chockad, haha. Men föraren i bilden erkände att det var hans fel för att han inte hade kollat när han svängde ut. Men det var jävligt läskigt!

Iaf, mitt hår blev jätte fint. Tur för Sandra. Vi gjorde nämligen en deal. Om hon skulle missfärga mitt hår så skulle jag få färga hennes hår halva grönt och halva rosa! Tror hon är glad att hon inte missfärga det! Vi fick också ett erkännande att Melker inte är handikappad! Han är bara för tidigt född. Åh gud jag har verkligen fäst mig vid den kattungen vilket egentligen inte är bra eftersom vi inte skall behålla honom och jag kommer gråta floder när vi säljer honom. Och det kanske inte är så bra för han heller för han ser mig som sin mamma. Så fort han ser mig så skriker han antingen efter mat eller gos. Och han sitter i mitt knä och bara kollar upp på mig, rakt in i mina ögon och man ser verkligen kärleken. Förut började jag nästan gråta när han bara satt där och kollade mig rakt i ögonen. Fan, jag kommer bli helt förkrossad när han flyttar. Men det är ganska långt kvar, tror att han bara är tre eller fyra veckor nu och han flyttar tidigast när han är 12 veckor. Haha, fan vad jag tjatar om han nu!

Idag installerade jag Lc på min dator och har suttit och spelat lite. Såg att dom har gjort många ändringar, men till det bättre för spelet är mycket snyggare nu! Men måste erkänna att det är mycket svårare att spela Lc när man använder en laptop!

Imorgon skall jag försöka ta kort på mitt hår så jag kan visa färgen, jag tyckte att det blev jätte fint iallafall.

Har precis haft videosamtal med Zomia och hennes familj som är i Usa. Det var trevligt. Kl är bara 8 på kvällen där eller något. Men det var kul, hon visade upp alla julklappar hon har köpt till olika vänner. Fast hon ville inte visa min födelsedags present, hon visade bara påsen som den låg i, och snacka om att jag blev och är nyfiken!

Nu är det dags för mig att sova. Får sluta att vara uppe så sent på nätterna. Sover ju bort hela mina dagar!! Fy.
Godnatt mina kära vänner!

..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0