Cath the flow.

Idag vaknade jag vid 13. Fostermor kom in och väckte mig och tyckte att det var dags att gå upp. Så tog på mig mys kläder och satte mig i storarummet och kollade på tv. Sen frågade fostermor om jag kunde damnsuga så jag gjorde det. Sen hoppade jag in i duschen och efter det stack jag till pizza huset för att äta kebabtallrik med Magnus och Sara. Jag och Sara åkte sedan på cath the flow möte. Är en rapp tävling som jag skall jobba på. För mer information gå in på www.ctflow.se.nu

Sen åkte jag, Nellie, Sara och magnus hem till sara för att spela buzz. Vi var hos henne från 19 till 22. Var rätt trevligt och mysigt. Vi åt popcorn och drack cola. Efter det åkte jag hem. När jag kom hem så kollade jag ner på våra katt ungar och Melker skrek genast efter mat, (det gör han så fort han ser mig). Så jag fick ge honom välling så att han skulle sluta skrika.

Sen tog jag godnatt ciggen med fostermor, och nu sitter jag här. Har suttit lite vid bilddagboken och vid msn. Det är typ inte roligt för det händer inget nytt någonstans.

I morgon ska jag på soc möte kl 15. Hoppas det går fort, orkar inte vara där för det sugen verkligen järnet.

Vill bara säga en sak innan jag slutar skriva, JAG ÄLSKAR NOLLIE PERSON.




..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0