Just break away.

För två timmar sedan bestämde jag mig för att sova. För tio minuter sedan höll jag pekaren på stäng av knappen men jag kommer alltid på något jag behöver göra, och just nu var det att blogga. Egentligen är det väl inte så viktigt men just nu kändes det viktigare än att sova. Försökte kolla på en film nyss men märkte att ljudet på den filmen var kasst så jag klarade inte av att se den. Nu har jag rökt min sista cigg innan jag lägger mig. Har endast en cigg kvar och den måste jag spara tills jag går upp så jag inte sitter tom hänt. Måste be någon köpa cigg imorgon, gud vad jobbigt. Önskar att jag var 18 så jag slapp den biten. Men det är väldigt långt kvar. Om mindre än en månad fyller jag 17 år, vilken värdelös ålder. Förstår inte ens varför den finns. Man kan inte göra någonting när man är 17. Det är en deprimerande ålder då man bara väntar på att fylla 18.

Mitt glas vatten står bredvid mig och är väldigt frestande, men det är jätte lite kvar och ska ta det sista innan jag lägger mig. Orkar verkligen inte gå och fylla på vattnet för då kommer jag hitta på massa nya saker som är "viktiga" att göra innan jag ska sova.

Det är rätt drygt att jag har vänt dygnet helt. Men jag har ingenting att gå upp till ändå. Och egentligen är det väldigt tråkigt att bara sitta här hela dagarna, har ingenting att göra. Det enda jag gör är att se fram emot helgerna. Och för tillfället känns det som en evighet innan det är fredag, fast egentligen är det bara en enda lång natt tills dess.

Idag/Imorgon eller hur man nu vill se det så köper Johnny sin dator så jag kommer ha någon att prata med på nätterna, jippi. Känns ensamt att sitta här helt själv. Fast samtidigt små ler jag åt att dom flesta ska upp snart för att bege sig till skola eller jobb. Jag orkar inte med pressen på morgonen, att veta att jag måste gå upp för att jag har en tid att passa.

Min mage blir bara värre och värre. Smärtan går aldrig över. Men den 24 ska jag till läkaren, förhoppningsvis får jag någon form av medicinering så jag slipper gå omkring och ha ont jämnt och ständigt. Så fram tills dess är jag sjukskriven från skolan, rätt segt. Efter det kommer jag förmodligen bli sjukskriven två veckor till eftersom alla tvåor är ute i praktik då. Förutom jag..

Jag vet att det första jag måste göra för att mina mag smärtor ska försvinna är att börja äta ordentligt. Men det är så jävla svårt. Idag har jag druckit ett glas oboy, ätit massa pringles chips, ätit lite choklad, druckit ett glas vatten och kedje rökt för att få bort hungern. Alla säger åt mig att gå och äta när jag är hungrig, att jag bör gå ut till köket och laga riktig mat, och det är inte det att jag är lat, utan jag klarar det inte, det är någonting i mig som säger stopp. Jag mår illa när jag ens tänker på mat. Jag mår illa när jag tänker på mat nu och när jag skriver om det, även om min mage är så hungrig så jag skulle kunna döda för mat egentligen. Egentligen vet jag inte varför jag skriver om mat, för jag antar att ingen är intresserad. Men det känns som det är mina fingrar som skriver åt mig, jag tänker inte ens vad jag ska skriva, utan jag bara gör det.

Smart som jag är har jag kommit på ett sätt att slippa gå och lägga mig tidigt, slippa den "godnatt" ångesten som jag får. Jag tar tabletter med koffein i innan jag lägger mig, då slipper jag somna. Vet att det låter helt sjukt men det är så det är.

Jag är så grymt irriterad på allt just nu, det känns som att jag aldrig får vara ifred. Att jag aldrig får vara mig själv, jag får aldrig tid att vara den jag är eller att lära känna mig själv.

Helvete vad min mage kurrar nu.. Hade jag haft mer cigg så hade jag garanterat redan hunnit röka tre cigg medan jag skrivit allt det här. För rökning dämpar faktiskt hungern, vilket är bra enligt mig.

Idag gick jag upp kl 15, satte mig i soffan en stund och kedje rökte. Väntade på att foster mor skulle vakna så jag skulle ha någon att prata med. Så när hon vaknade så kollade jag tv en halv timme, sen satte jag mig bredvid datorn.
Sen när glamour började på tvn så gick jag ut i storarummet. Sen kom Magnus hit och vi satt i mitt rum och kollade film och snackade lite.. Han gick hem runt 22 tiden. Då kom fostermor in i mitt rum och frågade om jag ville se En prinsessas dagbok 2 med henne och det ville jag. Så vi kollade på den. Efter det gick vi till våra rum. Sedan dess har jag suttit vid datorn. Har inte haft så mycket att göra så har kollat på en eller två filmer, ärligt så minns jag faktiskt inte och jag orkar inte tänka efter.

Det verkar som att fostermor också är vaken nu, för det låter ifrån köket. Fast det kan ju iofs vara katterna som leker också. Jag vill inte göra ifrån mig allt för mycket ljud nu för då kommer min katt få för sig att gå på lådan, som står ganska nära min säng.. Jag vill helst inte känna lukterna ifrån hans avföring när jag ska sova..

Satt och camade med Kristoffer förut på msn. Han lekte med sin webcam så jag printade några riktigt snygg bilder.
Här får ni ett smak prov på vad jag printade:






Klicka på bilderna för förstorning.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0