Min alldeles egna skatt.

Har inte hunnit ta något kort på mitt hår så kan tyvärr inte visa hur det ser ut ännu. Men blir bara mer och mer nöjd för varje gång jag kollar mig i spegeln. Och imon skall jag platta håret och sånt så då får jag se om jag passar i det när det är plattat också!

Imorgon/Idag är det fredag.. Återigen fredag. Och jag bara sitter och väntar på att jag ska bli trött så att jag kan sova så att det blir fredag så fort som möjligt. I morgon skall jag sova ut så jag är utvilad och glad hela dagen och kvällen!

Idag väcktes jag på bästa möjliga sätt, och fan vad jag har saknat att få vakna på det sättet. För det var nämligen så att Nellie kom in och väckte mig förut och jag blir så himla glad av att min allra bästa vän är det första jag ser på morgonen, då är jag på bra humör hela dagen, så tack älskling.

Funderar på att spela Lc lite nu så jag har något att göra. För jag blir väldigt trött av att spela Lc har jag märkt. Så det är nog en bra idé.
Godnatt min skatt.



..Zindoria

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

hey:)

2008-11-22 @ 00:28:46
URL: http://angeq.blogg.se/
Postat av: Emil

Du är jätte fin i ditt nya hår, passar dig suuuper tycker jag <3 :D

2008-11-22 @ 04:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0