One long fucking night.

Jag har kommit på att det är sjukt tråkigt att vara sjukskriven. Det finns ingenting att göra. Visst jag har fått hem massa läxor och uppgifter som jag skall göra, men hur kul är det då? Det gör ju knappast tiden roligare. Så jag har absolut ingenting att göra. När alla andra är i skolan så ligger jag och sover. Jag vaknar när alla slutar. Då kan jag iofs gå ut en stund men har oftast inte lust. Sen sitter jag vaken hela natten när alla sover, bara för jag inte är trött då. Har lyckats vända på dygnet helt.

Som nu tillexempel. Kl är snart 4 på natten. Detta är till och med andra gången jag bloggar idag. Och just nu bloggar jag endast för att jag har så jävla tråkigt. Så förmodligen blir det inte heller så roligt att läsa det jag skriver för jag skriver bara en massa strunt som är riktigt ointressant.

Just nu har jag bara tre personer att prata med på msn, alltså det är fler än tre st inne men det är bara dom som är roliga. Och nu ska en utav dom sova. Den andra har helt plötsligt slutat skriva med mig så jag har en kvar. Men den fisen ska åka till Usa idag så resten av dagarna på min tråkiga sjuk skrivning så kommer jag inte ha någon!

Nu tog allt slut, har absolut ingenting mer att skriva. Men tänkte visa min nya bakgrundsbild som jag har på msn.


Visst är den riktigt söt?


..Zindoria




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0