The weekend.

Nu har helgen gått. Det har varit en bra helg, inte bättre än någon annan helg men fortfarande bra. I fredags hade jag sådär kul, kunde varit mycke roligare och ett tag tyckte jag bara att allt var obehagligt. Det slutade med att jag låg och kollade på tv shop i tre timmar medan Sebbe och Nellie sov som två små grisar.

I lördags så kom Linnéa hem till Sebastian med pizza! Hon räddade med andra ord morgonen. Sen stack jag hem en stund och fixade håret, satt även och kollade på tv med familjen i några timmar. Efter det stack jag till skrabbe där jag mötte agge, sebbe, nellie och linnéa för att agge skulle köpa cigg till oss. Och sen åkte vi hem till Linus. Där spenderade jag hela min kväll. Kl halv 2 ungefär så åkte jag hem till magnus och somna som en stock.


 Söndags/idag/igår... Jag vaknade kl 5 hemma hos Magnus. Låg och drog i en halv timme ungefär. Sen kom Magnus in på hans rum med ägg&bacon till mig. Vi såg på en film som heter deaths of Ian stone eller något liknande. Den var helt okej, men ingen jag skulle vilja se igen. Efter filmen åkte jag hem. När jag kom hem så sa Maria att jag skulle åka med henne till Maxi för hon skulle handla massa saker och behövde bär hjälp. Sen kollade jag och Maria på tv en stund.. Nu sitter jag här, har kollat andra avenyn och fixat lite på bilddagboken så nu har jag jätte tråkigt men kan inte somna. Och jag har en underbart god socker dricka bredvid mig som jag bara älskar.

I morgon skall jag träffa min vårdnadshavare Marianne. Vi ska fixa en bankomat kort till mig. Efter det skall jag förmodligen träffa Zomia eftersom hon åker till Usa på tisdag. Efter att jag har varit med Zomia skall jag till teen dream och gå på cath the flow möte. Sen har jag inget mer planerat inför morgon dagen. Eller jo, skall skicka mail till två utav mina lärare så att jag får hem uppgifter som jag kan göra nu när jag är sjukskriven.


Det var sjukt länge sedan vi sågs, jag saknar dig.


Nu har jag inget mer att säga. Kommer jag på något mer så fyller jag i det senare.
PussHEJ.

..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0