En ointressant måndag.

Nu har helgen varit. Och anledningen till att jag skriver så tidigt idag är för att jag känner på mig att jag kommer somna tidigt idag och då kommer jag glömma av att blogga. Ska försöka komma på något intressant att skriva idag.

Idag har jag varit hos läkaren. Satt där från kvart i 11 till halv 13. Och för första gången så var det en läkare som kom på vad det är för fel på min mage! Så nu har jag fått medicin så att jag blir bättre. Dom skulle också ta massa blodprover så dom tog massa blod från min arm och det gjorde väldigt ont.

Nu sitter jag här och har jätte tråkigt och vet inte vad jag ska göra. Det är kallt och snöigt ute och allt är jätte jobbigt. Sitter här och blir snart deprimerad av vädret. Förresten så läste jag i tidningen förut att solen går ner 15:40 idag!! Så ni som vill vara ute innan får passa på.

På söndag fyller jag år. Jag kom på det idag. Brukar inte tänka så mycket på det. Hade glömt bort det faktiskt. Men det är rätt fett, endast 6 dagar kvar liksom =D

Jag vet att detta inlägget blev väldigt ointressant, men kom inte på något annat att skriva om.

..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0