Att börja lita på dig igen, vore som att ta självmord.

Det tar flera år att bygga upp en tillit, och det tar endast några få sekunder att förstöra den. Vi hann inte ens bygga upp våran tillit, dom sekunderna kom alldeles för snabbt in i vårat förhållande. Jag skulle kunna mörda någon för att få den dagen ur mina tankar, för den dyker upp när jag minst anar det, och knäcker mitt psyke på alla möjliga sätt. Jag är trött på det, jag orkar inte mer. Jag orkar inte tänka, och jag kan inte glömma.

Det jag är allra mest rädd för, är att jag en dag helt plötsligt skulle få en dum tanke att börja lita på dig igen. För då vet jag, att den dagen är jag inte frisk längre. För så länge jag vet vad jag sysslar med, så länge jag tänker klart så kommer jag aldrig börja lita på dig igen. Det misstaget gör jag aldrig om, och jag vet, jag vet att man inte kan bygga ett förhållande om man inte kan lita på sin partner, men jag kan fan inte, och jag vill fan inte..

Det värsta var inte själva händelsen, för det hade jag kunnat leva med. Men du förödmjukade mig framför alla mina vänner, du fick mig att framstå som en jävla idiot i allas ögon.
Och det.. det kan jag inte leva med.

Du kanske inte förstår, att du har sårat mig värre än någon annan. Och det förlåter jag dig aldrig för.

..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0