Att tänka gör än förvirrad.

Om det är något jag verkligen avskyr så är det att vara förvirrad. Det blir man av att tänka för mycket. Jag önskar att det på något sätt gick att stänga av tankar, att man bara kunde glömma allt för stunden och inte tänka på något speciellt. Jag har sån jävla huvudvärk för att jag tänker, jag tänker och tänker tills jag somnar och sen drömmer istället. Jag är aldrig utvilad, det känns som att jag ständigt går omkring i en bubbla, jag lever i bubblan och jag ser allt utanför från min bubbla. Ingen kan nå mig ända in, bubblan tränger inte igenom någon, den finns där som ett skal som inte vill eller kan försvinna. Eller så är det jag som inte vill att det ska försvinna, jag kanske triva där inne. Jag kanske inte vill att någon ska kunna nå mig ända in, för det är alldeles för smärtsamt. Det gör ont när någon kommer för nära, för den enda tanken jag har är att den personen någon gång kommer att försvinna, för det gör alla till slut. Och även om man ska njuta och ta tillvara på det man har, så är det svårt för det kommer ju försvinna. Varför skaffa något som ändå försvinner till slut? Är inte det ganska onödigt? Man blir bara ledsen, sårad, whatever. Men samtidigt vill ingen vara ensam. Så man måste släppa in någon, man måste bli ledsen och sårad. Vad är det för jävla skit egentligen? Jag kanske bara har konstiga tankar nu, men är det inte faktiskt så det är?

När jag ser någon riktigt glad och riktigt lycklig blir jag väldigt avundsjuk. Jag vill också vara riktigt glad och riktigt lycklig.

Egentligen hade jag ingen lust att blogga idag, men nu är det så att min ängel är sjuk idag och hon önskade förut att jag skulle blogga idag och då gör jag det, endast för hennes skull!
Förlåt om du inte fick läsa något roligt, men jag kommer tyvärr inte på något roligt att skriva nu. Du vet att jag är rätt förvirrad nu, du vet att jag tänker väldigt mycket. Huvudsaken är i allafall att jag har dig vid min sida.

Jag älskar verkligen min bästavän, hon är det bästa som någonsin har hänt mig. Utan henne hade jag inte varit den jag är idag. Tack för att du finns, tack för att du gör mitt liv meningsfullt.

Hela helgen har jag spenderat tillsammans med min pojkvän. Vi har myst och varit ute med kompisar. Vi har sovit tillsammans, på fredagen själva, på lördagen bredvid snarkande Sandra. Det har varit en bra helg, en rolig helg.

Jag är nog ganska nöjd.

..Zindoria

Kommentarer
Postat av: Nollie

Allt du skrivet är intressant, tack hjärtat du är bästaste<3

2008-10-13 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0