En fantasilös Zindoria.

Nu har jag kollat klart på day after tomorrow. Mitt i filmen så slutade våran digital box fungera så jag missade halva filmen, inte så kul. Men såg iaf slutet..
Idag har jag inte gjort så mycket. Kl 9:00 gick jag upp för att åka på polis förhör. Efter det åkte jag och fostermor för att handla lite saker. När jag kom hem somnade jag igen och vaknade kl 16. Då satt jag framför min dator en stund. Sen gick jag ut för att träffa Sandra. Henne var jag med till halv 9 för båda skulle hem för att kolla på day after tomorrow.
Det är ungefär vad jag har gjort idag.. Hoppas dagen imorgon blir lite roligare. Jag och Sandra har bestämt att vi ska supa imon, endast för att Sandra ska kunna fylle snacka, haha. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska få alkohol ifrån, får se om jag kan skrapa ihop lite pengar. Jag skall även träffa Magnus imorgon, brukar sova hos han varje helg så förmodligen blir det så imorgon också ifall jag inte sover med Nellie som vi har funderat på nu under veckan.

Imorgon ska jag även till skolan. En lång och tråkig dag i skolan. Jag börjar halv 10 och slutar tre, och jag tycker inte att det är rätt att sluta så sent på en fredag eftersom man har så mycket annat att göra på fredagar, men det är ju bara min åsikt. Har läxförhör sista lektionen så jag kan inte hoppa över den som jag har gjort varje fredag ända sedan jag började i tvåan.

Jag funderar faktiskt på att städa mitt rum i natt. Det ser förjävligt ut faktiskt. Har smuttstvätt på golvet, har skräp överallt, måste även byta sängkläder. Det finns mycket att göra. Problemet är bara att jag inte orkar, men någon gång måste det ju ändå göras.

Godnatt allesammans.
..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0