Lan @ Shagz

Nu sitter jag här och har ingenting att göra. Alla spelar och jag orkar inte för man behöver alldeles för mycket tålamod för det och det har inte jag. Nellie fyllde 16 år igår... Jag bloggade aldrig på hennes födelsedag, fan va värdelös jag känner mig när jag inte ens bloggar på min alldeles egna bästavän fyller år. Men i allafall, GRATTIS NELLIE! Jag älskar dig mest i hela världen, hoppas du blev glad av min present. Jag vet att du inte gillar att öppna presenter när andra är med, jag gillar inte heller det.. Så jag är faktiskt glad att du öppna det bra med mig. Du ska veta att du är det bästa bästa bästa som någonsin har hänt mig. Jag älskar dig så jävla mycket, jag kan inte ens beskriva med ord.

I dag kom jag hem till Johan kl 12 och väckte dom som var här.. Pricken kom iofs inte ihåg att ja väckte honom, segt.. Jag väckte Sebbe när han var mitt inne i en porr dröm.. HAHA! Sen när alla var vakna och började spela så somnade jag i Johans bäddsoffa.

Idag köpte Nellson en ny mobil, men den vill inte fungera som den ska så jag hatar den, för nellie är värd det bästa. Imorgon ska jag först med nellson och tatuera sig och sen ska hon byta mobil eftersom den inte vill fungera som den skall.

Imon skall jag nog sova hos Magnus, det var ett tag sen och jag saknar honom.. Denna helgen som kommer ska jag nog sova hos Magnus på lördag.. Jag vet att jag inte har lagt energi eller pengar på att åka till kungälv men jag får göra det denna gången, eftersom du tvivlar på om mina känslor för dig är äkta..

Jag boggar nog senare, pallar inte mer nu.. Men alla ska veta att, den jag älskar mest är Nellie Liss Persson.. Jag älskar henne mest i hela världen. Det kommer föralltid vara vi två.

Two souls in one body, remember?!

..Zindoria

Kommentarer
Postat av: Anonym

bajs

2008-11-06 @ 19:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0