One beautiful moment.

Har snackat med Zomia nu halva natten. Vi har snackat om gamla minnen. Fan va underbart det är att snacka om sånt ibland. Vi har snackat om bra och dåliga saker, fast jag ångrar ändå inget vi har gjort tillsammans. Du nämde precis den gången vi stal pengar utav min kusin, och när dom kom på oss så tog jag på mig hela skulden, jag sa att du inte var inblandad. Och så klart jag inte nämnde dig, jag älskar ju dig. Skulle aldrig tjalla på någon som står mig så nära som du gör. Du är en av mina närmsta vänner. Jag har haft två riktigt riktigt nära tjej bästa kompisar i hela mitt liv och det är du och Nellie. Ni gör mina dagar underbara, ni är dom jag lever för, ni är luften jag andas, ni är mitt allt.

Det är fuckt'up att snacka om massa gamla saker, man minns fan allt helt plötsligt. Alla våra smeknamn, haha jag har dom uppskrivna i min dagbok hemma. Och alla saker vi sa om varandra.. Vi är som handen i hansken! Vi är mongot och klittan. Vi är araben och finnen. Vi är babyface och actionman! Jag kommer aldrig aldrig någonsin lämna dig Zomia. Du är en del av mig, utan dig är jag inte hel. Jag minns när vi skulle bli blodsystrar och jag körde in nålen i en blodåder! Ja har fortfarande kvar ärret från det. Jag var tvungen att gå till skol syster så att hon skulle få stopp på blödningen! Haha! Glömmer aldrig. Vi har alltid haft varandra och så kommer det förbli. Det finns många som har försökt att sära på oss, men ingen har lyckats, och ingen kommer att lyckas! Jag älskar dig, now and forever.

Nellie ligger för tillfället och kollar film med hennes kyckling.. Det är inte Nellies födelsedag längre :(   ! Goddamn it.
Johan sitter vid sin dator.. Broob kollar också på någon jävla film där borta i soffan och ja är så fucking trött så ja fattar absolut ingenting, och ja snackar bara massa skit för ja vet inte ens vad ja håller på med. Ja måste rätta varenda ord 50 gånger för ja stavar fel hela tiden! Det är fan inte okej..

..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0