"Brubbel-time".

Nu är jag hemma hos min älskade bästa vän Nellie Persson, den jag älskar mest utav alla! Hon sitter och snackar med alla söthuvuden i vent och jag sitter bredvid vid min dator.

Idag har vi gratulerat Johan för att idag fyllde han 16 år. Jag och Nellie hade köpt ett gosedjur till honom som är döpt till Nalleman. För tillfället är Nalleman med dom och lanar så han har det nog rätt bra med Johan!
Fast enligt Nellies beräkningar så fyller inte Johan år längre. I morgon fyller Nellie år, jag ska ge henne tusen pussar och tusen kramar, alltså i present. Haha hon tror att jag har köpt något till henne, hon är så lättlurad. :(

Magnus var här för en liten stund sedan, han hade med sig chips fanta och en henke. Fast Henke var inget vi bad om, men det andra var väldigt gott. Vi kollade på superhero movie, och bara så alla vet så var det den första filmen som Nellie någonsin har bränt ut! Heja henne ffs!

Nu är jag lite halvt röksugen och hoppas verkligen att Nellie hänger med mig ut när hon ser detta, skulle bli väldigt glader då! Och glöm aldrig, vi är bästa vänner för evigt.

..Zindoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0