Är det fest här eller?!

Igår var hur skoj som helst. Jag blev rätt packad. Var på en fest på Zenith gården. Det var hur mycket folk där som helst. Jag ( som vanligt på fyllan ) dansade och hade jävligt roligt. Dansade på bord och grejer. Ägde sönder två fjortisar som försökte få mig och Sandra därifrån. Louise blev också rätt packad! Hon stod och skällde ut en kines jävel, fan vad hon hetsa.

Jag och Louise dansade som fan igår och jag har nog gått ner 50kg nu eller något. Jag var rätt duktig på att svettas också förövrigt.

Vi kom dit med Nellie som jag inte umgåtts med på år och dar. Men var inte med henne så mycket för hon sprang omkring överallt och var aldrig still. Haha när vi träffade henne så var hon hur söt som helst när hon kom springandes! Träffade även Patrik Falk som förövrigt fyllde 18år för tre dagar sen, grattis till honom. Ja som sagt, det var hur mycket folk som helst där.

Polisen var där när vi kom, hörde att den ena poliskvinnan pratade i telefon typ. Hon snackade om att hon skulle in på festen och bugga järnet!

Satt ute i början på festen för alla jag kom dit med var så torra och ville inte gå in. Men när jag och Sandra gick in och satte oss så kom dom två fjortis brudarna och trodde att vi var rädda för dom. Alltså den minen som fjortisen fick när Sandra dissade sönder henne, hon såg verkligen ägd ut.

Tyvärr slutade inte kvällen lika lyckligt som jag hade hoppats på. Men, that's life. Man får inte alltid det man vill...

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0