Berget som egentligen var av tyg.

Dag nummer två på Hedlunds lan. Idag är det mer folk här. Dom nya som joina är Kakan och Leios. Tyvärr blev det way to serious just nu så alla ska givetvis sitta vid sina datorer så att varken jag eller Nellie kan spela zombie spelet. Men förhoppningsvis så blir det ändring på det lite senare. Trodde vi skulle spela med Charlie i natt också men det verkar som att han och kakan hittat andra vänner att spela med. Dom bah likzom dissar oss, inte fett med najs.

Jag börjar bli hes nu, har ont i halsen och är förkyld. Men att vara hes är det värsta för det kliar så mycket i halsen! Har tagit medicin för halsen idag men det hjälpte knappt något.

Jag och Nellie var på soc möte förut. Det gick bra och jag fick både saft och kaka. Efter mötet åkte vi hem till Hedlund för att låna hans kära lilla moped. Vi åkte till pizza huset och köpte med oss massa god mat som vi satt och mölade i oss hemma hos Nellie. Sen åkte vi hem till Johan igen och började genast spela!

Har träffat Magnus en stund idag. Fick jätte god mat. Det var kött och pommes! Så jag fick en god god lan kvällsmat.

Märker att alla här förutom jag, nellie och johan är på grinigt humör och ni kan dra åt helvete.

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0