Country Road.

Idag är jag, Nellie, Charlie och Henke hemma hos Johan och lanar. Har spelat ett sjukt zombie spel som jag blev helt fast i. För tillfället sitter jag, Nellie och Johan och kör hänga gubben på msn. Givetvis så leder team Jojj&Nellie. Charlie sitter och kollar någon sjuk djungelboken film. Henke sitter som vanligt och klagar på allt och alla, han sitter även inne på sin kamrat om någon är intresserad.

Idag har jag varit med Magnus en stund. Kollade tv och fick god mat. Sen åkte vi och hämtade PerUllrick. Vi har till stor del bara åkt runt med bilen hela dagen. Inte särskillt roligt. Vi joinade Johan en stund på ladan också. Vi hade fest i magnus bil och sjöng country road, tror vi lyssnade på den ca 40 gånger eller något.

Magnus körde sedan hem mig&Nellie till Johan. Nu sitter vi då här. Johans ord på hänga gubbe var elefant hårstrå. Det tog ett tag innan vi kom på det faktiskt.

Igår kom jag på att... Om man ska skriva Nollie på mobilen så blir det nollgd. Fast hon har lärt mig att man ska skriva 0ie.

Sandra har nu varit borta i hundra år känns det som och jag saknar henne som ett svin. Jag hoppas fan vi leker när hon kommer hem annars ska jag mörda henne!!! I love YOU!!!!

Jag ska på fucking möte imon med soc och dom. Nollie ska med mig så jag slipper vara ensam. Sötnos! Jag vet inte ens vad soc vill mig!!!

En sak till. Tro mig när jag säger att jag älskar dig. Tro mig när jag säger att du betyder allt för mig. Tro mig när jag säger att jag försvarar dig med mitt liv. Tro mig när jag säger att vi hör ihop. För om det är något som jag aldrig skulle byta ut så är det Kakan och Smulan.

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0