Lan med PerUllrick.

Nu är kl exakt 08:21 och om några timmar ska jag och Nellie iväg på soc möte, men först ska vi hem till mig så jag får fräsha till mig lite. För tillfället är Nellie inne på toa och duschar. Men efter det ska vi kolla på Twilight så vi har något att göra tills vi drar.

Har suttit och spelat det Zombie spelet med Charlie och Nellie i flera timmar, innan dess spela vi cs. Har suttit vid datorn konstant denna natten och spelat, om man bortser från rökpauser då.

Idag vet jag inte vad som händer. Förhoppningsvis något roligt. Har inte varit på så bra humör så jag vill hitta på något som får mig att bli gladare och må bättre. Imon kommer Sandra hem, wiiie. Och Marcus har bestämt att han ska supa med mig och Nellie!! Problemet är bara att jag inte har några pengar, hmm...

Nu kommer nog Nellie snart och jag orkar faktiskt inte skriva mer för inget mer än såhär har hänt.

ELLER JO FÖRRESTEN, JOHAN VAKNADE FÖR EN TIMME SEN FÖR ATT BYTA SÄNG OCH HELT FRÅN INGENSTANS BÖRJADE HAN SJUNGA DEN LÅTEN SNÄLLA SNÄLLA ELLER VAD FAN HON SJUNGER. HAHA HELT STÖRD.

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0