Min praktik!!

Nu är det en vecka och tre dagar sedan jag bloggade. Det var då jag lanade. Har inte haft något internet hemma så har inte kunnat blogga alls!!!! Förra veckan var det lov, allt som den som läser behöver veta står på Sandras blogg: vasaduu.blogg.se

Kalle fyllde år i söndags!!!! 20 år!! Min älskling är stor kille nu! Vi hade en jätte mysig födelsedags för honom i danmark! Hoppas han gillade sin födelsedag. Har inte hunnit köpa någon present men det kommer så fort jag får lite mer pengar! Älskar dig Kakan Andell!!!! <3

Har nu gjort klart min praktik. Har aldrig varit såhär stolt över mig själv innan. Fick hur bra betyg som helst. Min handledare frågade förut om jag är intresserad av att bli anställd som tim-vikarie! Jag tackade givetvis ja!!! Hon ska prata med åsa (chefen) och berätta hur duktig jag varit så att jag får en anställning. Stolt som fasiken!

Nu orkar jag inte skriva mer, har fasiken inte tid. Eller vet helt enkelt inte vad jag ska skriva.

PeaceOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0