- helgen.

Har haft riktigt roligt hela helgen! I fredags hade jag fest och det kom hit lite folk. Jag dansade hela kvällen och hade riktigt riktigt roligt, tills det tyvärr flippa ut lite. I lördags var vi hemma hos Linus och det var roligt där! Dansade hela kvällen med Sebbe och ibland Nellie, det var riktigt roligt. Sen sov nellie och Sebbe hos mig. Igår var jag trött som fasiken. Var hemma hos Magnus en liten stund och kolla film.

Idag var det utflykt med skolan, jag åkte dit med Janni. Efter ett tag kom Halldin och Jojo dit. Det var kallt och tråkigt så vi stack in till stan och hämtade ut pengar. Janni bjöd mig på taco buffé! Nice. Jag och Janni åkte till torget efter det och solade, sen har vi bara vart hos mig och kollat tv. Imon skall jag till tandläkaren, jippi!

Nu skall jag och Janni städa lite tror jag. Skriver kanske kanske lite sen.

Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0