- Hyper!

Idag har jag haft världens energi. Jag har hoppat runt, jag har lekt på lekplatsen på björlandagården. Jag har inte kunnat sitta still en sekund! Det har varit helt underbart att röra på sig! Nu väntar jag på pengar av min vårdnadshavare så att jag kan köpa ett gymkort och börja gymma med Nellie. Det skall bli hur kul som helst!

Jag måste bara säga att Sebastian Ljungmark är en helt underbar vän! Du lyssnar verkligen på allt jag säger. Du finns alltid för mig. Du är bäst! Glöm aldrig att jag finns för dig föralltid! Sötnos, du är min bästa killkompis!

Nu skall jag kolla film med Andreas och Janni! Jag skall upp kl 7 i morgon för att jag skall till skolan, usch.

Peeace! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0