- Kärlek

Jag ser hela tiden folk som är sådär kära och äckliga. Jag ser min bror och hans tjej när dom skoj bråkar, när dom gör gemensamma saker och får varandra att skratta. Jag hatar det och jag vill inte se det, jag vill inte se någon som är kär för det är hemskt. Jag vill inte se folk som håller hand, jag vill inte se folk som kysser varandra, jag vill inte se folk som håller om varandra. Dem ser ut att må så jävla bra och det ser ut som dom är så jävla lyckliga. Jag vill inte se det. Jag vill inte veta att andra folk mår bra, är kära och lyckliga. Jag vill inte veta att andra får älska och bli älskade. Och varför vill jag inte det? Jo, för jag är avundsjuk. Jag vill också ha det så.. Jag vill också pussas och hålla hand. Jag vill också höra någon säga jag älskar dig. Det är sjukt hur många små saker man saknar hos en person, små saker som man inte ens har tänkt på innan! Jag hatar att sakna, jag hatar att älska, jag hatar att inte kunna glömma.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0