- uuääh.

Igår kväll när jag gick och la mig så var jag hur trött som helst, men ändå vaknade jag kl 1 och var hur pigg som helst. Jag kunde inte sova och låg och vred och vände i sängen och helt plötsligt fick jag för mig att mitt hjärta skulle sluta slå, så jag satt i en timme och kollade min puls och jag fick för mig att jag knappt kände den. Så jag spelade på min mobil i två timmar, var livrädd att jag skulle somna och dö i sömnen! Skumt.

I morse när jag vaknade var jag hur trött som helst, och jag har mått jätte konstigt hela dagen. Jag har ont i hela kroppen och jag hostar och har svårt att andas. Jag känner mig helt färdig. Jag är svin trött hela tiden och orkar knappt röra mig. Nä jag gillar inte detta alls.

Just nu ligger jag i Andreas soffa och kollar film med Janni, vi kollar på polarexpressen. Den är mysig tycker jag!

Jag hoppas jag mår bättre imon, jag hoppas att jag slutar stressa så mycket så att min mage mår lite bättre. Och jag hoppas att mitt humör blir bättre! Jag är sur och ledsen hela tiden, det är jobbigtjobbigt.

Peeace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0