HosNellie.

Ja, jag bloggar alltid lika "ofta" nu för tiden. Jag blir deprimerad när jag ser min blogg, det är därför jag inte bloggar. Jag vill ändra designen men jag vet fan inte hur den skall se ut. Jag vill göra en ny header men jag vet inte vilka färger jag skall ha eller någonting.

Är hemma hos Nellie nu, vi har nyss sett walk the line och spirit. Dom filmerna är awesome. Idag har jag slappat hela dagen. Har inte gjort någonting vettigt alls. Har ätit massa god mat och gottat mig.

Imon skall det bli bra väder sägs det, men man vet ju aldrig. Men om det blir det skall jag bada! Och på kvällen skall jag förmodligen in till stan med Nellie. Det kommer bli mys. Men jag litar inte riktigt på vädret här i sverige, speciellt inte på sommaren.

Nä, nu skall jag fortsätta fundera på hur min blogg skall se ut.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0