LillLördag.

Alla velar hit och dit om vad man skall göra idag. Jag vill dra in till stan! Det är bra band och jag tror det kan bli roligt. Tyvärr har man ju ingen alkohol  att festa på men jag tror det kan bli trevligt ändå. Jag och Nellie skall iallafall in till stan och vi får ragga nya kompisar! Det kan faktiskt bli roligt för man vet ju aldrig vart man tar vägen!

Jag har precis duschat! Varje gång jag står i duschen så tänker jag på hur jävla gött det faktiskt är att duscha! Men när jag stått och tänkt på det ett tag så brukar varm vattnet ta slut och då ångrar jag mig! Haha, sjuk är jag.

Just nu sitter jag här och små ler och bara älskar mig själv. Det är en underbar känsla att älska sig själv, speciellt eftersom det inte händer så ofta! Fast en sak kom jag på alldeles nyss. Jag måste operera min näsa! Den är liten och rund och jag kommer aldrig kunna ta mig själv på allvar så länge jag har den här bebis näsan! Fyfan vad jag klagar nu och jag låter som världens fjortis. Men sant är det, jag skall faktiskt även operera mina bröst när jag fyller arton också! Oavsett vad någon annan tycker. Jag tycker det är sjukt snyggt att ha stora bröst så jag vill också ha det!

Nellie är en fruktansvärt seg spik. Jag saknar henne men hon förstår inte det. Visst, jag har bara varit ifrån henne en timme men det är faktiskt en timme för mycket! Åh, Mask skicka söt låt. Tack mannet! <3

Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0