Bjäääbjäää

En stund, en liten stund var jag lycklig. Jag var någon annanstans. Jag var kär, galen och allt kändes magiskt och underbart. Jag är glad att jag fick uppleva den stunden. Den lilla stunden var bara min. Jag kan nu lägga den i min osynliga hylla bland underbara minnen och ingen kan ta den ifrån mig. Jag älskar känslan att bara vara. Det är bara med dig som jag är mig själv och samtidigt kan njuta av det. Jag vet att det inte är du och jag. Jag försöker inte få dig att ändra på dig. Så länge du är glad och trivs med att det inte är vi så kan jag inte begära mer. Vissa dagar mår jag bra och vissa dagar mår jag pissdåligt, men så är det alltid. Jag är iallafall väldigt glad att du bryr dig, att du försöker finnas för mig. Det betyder jätte mycket och det värmer verkligen.

Yeah! Idag skall jag sova själv, dt är jätte skumt för jag brukar inte göra det så ofta nu för tiden. Sedan jag kom hem från SkaraSommarland har jag sovit ensam typ 3 nätter bara. Men ibland är det gött att sova själv. Det är gött som fan att ha hela sängen själv! Fast det är fortfarande tomt att inte sova bredvid Nellie. Jag har vaknat upp bredvid henne varje morgon.

Igår var det fredag. Jag var hos Marcus. Det var lite folk där och vi spelade öl spelet. Men eftersom jag mår dåligt varje gång jag dricker nu för tiden så gick det inte igår heller. Jag blev spyfärdig nästan direkt och fick sluta dricka. Jag och Nellie gick hem till mig runt halv 2 och kollade film istället och bestämde oss för att spara på våra cider.
Idag träffade jag först Magnus en stund för vi hade bestämt att vi skulle vara med varandra idag. Men så blev det inte. Han kom hit och var JÄVLIGT otrevlig och ställde sjuka frågor som jag vägrade svara på så då åkte han igen. Jag förstår inte varför jag skall berätta mitt privatliv för honom, han har absolut inte med det att göra.
Efter det gick jag hem till Sebbe och åt tacos och kollade tv. Sen kom Nellie dit och då kollade vi två filmer. Sen tröttnade vi på det och åkte hem till Leios istället. Vi kollade tv där och åt hamburgare, sen åkte vi hem. Så jag drack inte idag heller. Det har varit en väldigt slapp helg men jag tror jag behöver det ibland. Eller min mage tycker det iaf eftersom den strejkar och vill att jag ska spy så fort jag dricker något.

Orkar icke skriva mer. PUSSHEEEEEEEEEEEEEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0