- 168.

He hehe h eheh ehe ehehehhee... Har grymt tråkigt. Vad fan kan man göra ens? Kolla film typ. Sova typ. Säkert skoj. Yeah! Idag var jag först i skolan, sen kom erik till min skola för vi skulle göra Janna sällskap en stund. Sen gick vi till munkebäck för att möta sandra. Vi tre stack till stan för sandra skulle köpa ny töjjning till örat, wiie. Hon tappade bort sin i lördags när jag hade fest. Stackars..

Sen åkte jag och Sandra hem till mig så vi har bara kollat tv och slappat lite. Hon åkte hem för en liten stund sedan, fett tråkigt. HEHE

Imorgon börjar jag kl fucking 11 och slutar 12 :o sannslöst. Helt otroligt. Varför skall man ens gå till skolan för en liten timmes skull? aja.. Fast det är bra att jag slutar tidigt så jag kan gå hem och göra klart min hemtenta så slipper jag arbeta med den över helgen :D

Nä nu... Vet jag inte vad jag skall göra riktigt.
PEace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0