- Dan före dan.

Sandra hansen bor hos mig, vi har haft jätte mysigt dessa dagar. Tror hon stannar tills fredag eller lördag, vilket innebär att min bästvän skall fira jul hos mig! Fan vad goooos.

Idag har jag träffat min älskling i stan, vi bytta julklappar och jag fick tillomed från hans familj. Fast jag skall inte öppna dom förän imon. Jag hade köpt en present till hans familj också, hoppas dom blir glada, hehe. Den är delvis köpt och delvis handgjord. Satt och kämpa som fan med den julklappen. Handlade julklappar till erik förut innan jag träffade honom.

Träffade även min älskade Nellie i stan, hon var där för att köpa julklappar till hennes för. =D sötnos.

Skriver mer sedan! =)
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0