- Erik Andersson. <3

Nu för en gångs skull skall jag försöka förklara min kärlek. Herregud det är svårt som fan. Fast jag vet att jag har svårt att uttrycka mig och säga vad jag tycker och tänker. Men den här killen jag har, han är bättre än allt jag någonsin trott. Han är för bra för att vara sann, men han är sann.. alltså är han bäst i världen. Finns verkligen ingen som honom. Han är snygg, han har alltså världens bästa utseende.. Han är busig, men samtidigt är han världens mysigaste och gosigaste och han visar liksom det för alla, han är inte bara sådan i smyg. Han visar för alla hur mycket han älskar mig. Det är verkligen underbart. Jag är så glad över att jag är såpass stark att jag inte lyssnade på alla andra i börjar för i såfall hade jag inte ens gett honom en chans, men jag följde mitt hjärta och mitt hjärta har fortfarande rätt. Ni som sa att Erik var en dålig pojkvän kan suga min kuk, för han är världens bästa. Iallafall för mig så är han det. Han kanske inte var den bästa för dom andra, men för mig är han det. Så bäst, så snygg, så underbar, så mysig, så gosigt, så fin och endast min. Ingen kan någonsin ta hans plats, han har en stor del i mitt hjärta. Så grymt stor del... Jag önska jag kunde förklara för honom hur mycket jag älskar honom, men det finns verkligen inte ord för det.

Hur kunde jag blivit sådan här? jag som trodde att kärlek var påhittat och lögn. Jag som trodde att man inte kunde lita på någon. Jag som trodde att allt var för bra för att vara sant. Jag är ett levande bevis på att riktig kärlek finns. För erik finns, och han är äkta.. På riktigt.. Han är det bästa som hänt mig.

Oh herrejävlar vad jag älskar dig grabben, hoppas du blir glad och hoppar jämntfota när du läser detta (a)
Glöm aldrig, du är det finaste, det mest underbara och det bästa som hänt mig. Johanna älskar Erik.


Peace =)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Aw, fan vad söta ni är. :) Fast mest du :$

2009-12-21 @ 14:57:49
URL: http://worthlesspasttime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0