- onsdag.

I måndags fyllde jag ju år, firade min födelsedag med sandra, Janni, Andreas och Marcus. Vi åt restaurang och bowlade, supermegakul! Man kan läsa mer om det på www.vasaduu.blogg.se för jag orkar inte skriva upp allt.. sanningen är väl att jag inte kommer ihåg så mycket. HAHA

I tisdags vaknade jag upp hemma hos Agge. Gick till förlunda med Janni för att spärra mitt kort som jag söp bort i måndags. Sen gick vi hem till agge igen med ansiktsbehandling och hårfärg för att slappa lite innan vi återigen gick på restaurang. Det var gott som fan kan jag lova =D
Somnade runt tolv tiden och var grymt trött och kände mig helt våldtagen sedan i måndags.

Gah jag har blåmärken överalltid och ont överallt. HAHA men jag hade en grymt rolig födelsedag och ni som var med och firade den är helt underbara :D Love you all!

Idag var jag i skolan, kom givetvis dit tidigt för en gångsskull, och självklart hade vi inte första lektionen bara för det. Så jag satt i skolan till kl 10 för att gå på en lektion. Efter skolan åkte jag in till stan och handlade tre tröjor och nya hörlurar till mobilen för att tiden skulle gå snabbt tills erik kom till stan. Aww baby, jag har saknat dig oerhört mycket. Men saknar dig iförsig lika mycket nu. Det är alls inte skoj att vara ifrån dig =(

Imorgon börjar jag halv tio och slutar vid 12 tiden. Får se vad man hittar på i morgon för skojsigt.

SANDRA!!! JAG HAR INGEN USBSLADD SÅ KAN EJ LÄGGA IN BILDERNA FRÅN I MÅNDAGS, DU FÅR HJÄLPA MIG MED DET HÄR BRUCHAN! <3

Jag är så grymt kär, kär och ännu mer kär i Erik Andersson. <3

Kommentarer
Postat av: sandrew

JAG LÖSER DET, LEKA IMON?? Eller ska du till erik?

2009-12-03 @ 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0