En boring söndag.

Idag har jag sovit hos Sandra. Hon sover fortfarande men hennes syrra och emil kom in förut så jag vaknade. Och då märkte jag att Sandra började snarka som en gris så det var lika bra för mig att gå upp. När jag gick upp så käkade jag och Jessica hallonkräm, mumma. Sen gick jag ut och rökte. Sen gick jag ner hit och startade min fina dator. Nu sitter jag här och har kollat lite på bilddagboken men som vanligt lägger inte någon ut roliga bilder. Haha förutom Sandra då, hon la ut en rätt snygg bild. HAHAHAHA fulast är vi.'

Har märkt att alla har skaffat blogg nu, då kanske det är på tiden att sluta för nu är det ju knappast något speciellt om man säger så. Iofs vet jag inte om det någonsin har varit det. Men dom som har börjar blogga får nog lägga på ett kol, för lilla jag skriver faktiskt inlägg 86 i min blogg just nu. Stolt är jag! HAHA, när jag kommer upp till hundra ska jag fan skriva världens fulaste inlägg mannen.

Idag ska jag träffa Kakan. Vi ska hem till mig och han ska hjälpa mig plugga klart så jag får godkänt i omvårdnad. Imon börjar nämligen skolan. Vi ska ha tema vecka denna veckan, och temat är liv och död. Fast det handlar bara om död så jag förstår inte ens varför dom döper den till liv.. Det handlar om hur man ska ta hand om dom som har dött och deras anhöriga. Det handlar också om livet innan döden, hur man ska göra det bästa för den döende personen. Och imon börjar det med att vi ska till bergakungen och se en film som heter "i taket lyser stjärnorna". Den handlar tydligen om en tjej som har en mamma som är döende i cancer, yeah säkert kul.. Nej inte alls, men det kanske är lite bra för mig ändå.

Haha jag vet att jag bara skriver massa strunt idag men jag har fan absolut ingenting att göra. Vill väcka Sandra men vet att hon blir grinig om man väcker henne. Och jag orkar inte med en grinig Sandra idag.

Jag och Kakan ska mysa sen, vi ska kolla film har jag bestämt. Jag behöver dig idag Kakan, känns så tomt utan dig!

HAHHAH JAG MÅSTE BERÄTTA DET FULASTE! i natt när Marcus körde hem oss så släppte han av mig och Sandra vid hennes hållplats, och då skulle kalle gå ut för att ge mig hejdå puss och sånt, och då körde marcus bara iväg. HAHHA JAG OCH SANDRA GARVA IHJÄL OSS. Jag trodde han skoja först men ne då. Så Kalle ringde honom och då sa Marcus: Aha, skulle du med.

HAHHAHAH jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Skrattade hela vägen hem till Sandra och när vi kom in skulle vi givetvis berätta det för alla, men alla satt som frågetecken, så vi skratta ännu mer.

Yeah yeah nu ska jag väl försöka få liv i min prinsessa som ligger där borta och sover.




PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0