Fredag den 13.

Har änna kollat bio idag med Agge Sandra och Kalle. Vi kollade på fredag den 13 och den var läskig. Ja hoppa till som fan flera gånger. Blundade även en hel del så kan ju egentligen inte säga så mycket om filmen.

När vi var på donken innan så stod massa fula killar och  glodde på mig så jag flippa. Och sen när vi satt på bion så satt dom typ framför oss. Och så började dom snacka engelska med varandra så jag typ flippa och blev arg för att jag inte trodde dom förstod mig så jag kastade en godis napp åt deras håll och då började dom snacka svenska helt plötsligt. Jag blev sjukt förvirrad.

Och efter filmen skulle så klart agge och kalle skrämma mig ännu mer så givetvis kan jag inte sova nu för jag är rädd som en apa. Och vad fan ska jag skriva nu? Ne nu jävlar. Jolly snarkar även när han är vaken. Den katten går mig på hårstråna. Om ni undrar varför jag skrev så är för jag älskar den katten och han går mig ej på nerverna för det kan han inte göra så länge han inte skiter.

Märks det att jag är trött? Ja ska fan upp kl 6 imorgon. Vad fan gör jag vaken nu? Ja kollar på mina fina rara prickar på mitt täck lakan som kalle tycker är knepiga. Eller nej nu blev det fel. Han tyckte det var kul för han trodde jag var yr, fast det är ingen som fattar ändå. Inte ens jag för tillfället.

Nu glor Jolly som fan på mig, SAMTIDIGT SOM HAN SNARKAR! Inte för att det är intressant men det är fett najs.

Nu ska jag däremot skriva om något tragiskt. Imorgon åker Sandra till Ludvika och vi ses inte förän på fredag. Fan ta henne. Fast det är egentligen inte hennes fel att hon åker, det är väl rättare sagt ingens fel. Men jag kommer sakna henne sjukt mkt. Det är en sak att vara utan henne när jag vet att hon är i närheten, men när hon åker iväg sådär så får jag panik. Hoppas dessa dagarna går fort som faen. För på fredag ska vi förhoppningsvis supa så vi får hoppas något händer.

Jaja fyfan va ointressant jag är. GODNATTENHEJSVEJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0