Godnatt, dröm sött.

Så jävla sjukt. Jag satt precis och visste exakt vad jag skulle skriva i min blogg. Visste precis vad jag tänkte och kände och kunde få ner det i skrift. Men när jag loggade in och såg den vita rutan man skriver i så försvann allting. Har suttit och kollat på det blinkande sträcket som kommer när man ska skriva något. Fyfan vad fult det är egentligen. Jag får allvarliga damp problem på det. Det borde inte få existera.

Idag har jag varit i skolan. Först var vi på en två timmars lång utställning som heter "gud har 99 namn". Den sög stenhårt. Den handlade om världreligionerna och hur dom har det där osv. Dom satte även på halva klassen slöjor men jag var en av dom som vägrade. Aldrig i livet att jag sätter på mig en sån, hallå eller. Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade samhäll. Har börjat med massmedia som är lite halvt intressant. Idag handlade det om tv och radio. Vi fick ett häfte med massa frågor vi skulle svara på. Sista lektionen hade vi massage. Fast det var inte riktigt massage, det var en mer lugnande sak som man gör. Lärde mig iallafall att göra det på armar och händer. Det var sjukt gött när Halldinen masserade mig och det kändes som jag skulle somna nästan. Sen åkte jag hem och testade den underbara massagen på Maria, hon tyckte att det var skönt och avslappnande. Efter det gick jag och la mig för att vila, men det slutade med att jag sten däckade och inte vaknade förän kl var strax över 20. Då satt jag vid datorn lite och kollade på alla ointressanta bilder som folk lagt upp på bdb. Sen gick jag ut i storarummet och pratade med Maria en stund. Efter det bad jag Kalle komma hit och det gjorde han. Han har varit här tills i stortsett nu, eller för några minuter sedan då han gick hem. Vi har inte gjort så mycket iaf.

Nu ligger jag här i min säng med Jolly. Finns väl inte så mycket mer att säga om vad jag gör just nu eftersom förhopppningsvis så förstår den som läser att jag faktiskt sitter och bloggar. Nä nu fick jag tydligen vänner på msn, eller det hoppade upp folk som skriver till mig iaf. Får se vad som sägs.

Imon ska jag till skolan hade jag tänkt, ska iaf försöka. Har ju sovit hela dagen så om jag inte sover i natt kommer jag knappast orka gå till skolan på morgonen. Men det bestämmer jag mig för då istället.

Nu ska jag iaf inte blogga mer för mer än så här har jag inte att skriva!
GODNATTIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0