Lan @ Hedlund.

Nu sitter jag här hemma hos Johan. Väntar på att allas Lc ska bli klart så vi kan spela tillsammans. Sandra sitter och kollar på Youtube klipp, Agge kollar på sandras youtube klipp. Johan och Nicole sitter och fular sig. Henke ligger och porrar sig i sängen. Kalle ligger och snuttar i soffan. Jag sitter här och dricker fanta.

Har precis gjort om designen. Blev definitivt inte som jag hade tänkt mig men det ordnar sig nog. Orkar inte fixa allt samtidigt, får ge det lite mer tid. För övrigt så snöar det ute. Yeah..

Bara så att alla vet så har min storebror superkrafter. Idag slängde han sig ur sin bil i farten, hoppade på Malin och sen hoppa han in i bilen igen och körde vidare. Det är fan inte dåligt gjort. Han är stentuff.

Jag har tråkigt! Funderar på att gå och pussa lite på min snuttekaka. H3h3, bloggar mer sen.

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0