lan @ shagz

Y00000, nu är vi inne på andra dagen on the LAN @ SHAGZ. äh vet inte vad jag hade tänkt att skriva egentligen men de va ju änna ett tag sen så.. a. Johanna har blivit disconnectad ifrån LC så hon gick å la sig och mös (WTF MÖS, MYSTE?) med khaaarl. the man. Får la Hoppas på att dom slutar vara så jävla homosexuella snart och att agge kommer tillbaka snart så att jag har någon att spela med för nu börjar de bli jävligt lame här. Nicole och Johan ligger och kollar på bolt<3 nu hehe, så jävla bäst. jag älskar fan hamstern. BTW, Jag&Johanna har meckat dom fetaste LAN-kepsarna nu ehe snygga som fäään. och henke vetefan vad han gör just nu.. han sitter änna mitt emot mig så kan inte se och jag orkar fan itne fråga.
"Markoolio - vad gör du nu" är fan den fetaste låten atm. haha har fan itne lyssnat på den på typ 1 och ett halvt år nu jöö så de va lite dags nu.

fyfan vad tråkigt jag har johanna bara skiter i mig totalt hejdå fyfan för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0